söndag 3 februari 2013

Tivoliliv till Salu! Hjälp Läkare utan Gränser!

Då så, dax att försöka göra en insats för mänskligheten. Det är två veckor kvar på min utställning Tivoliliv på Frölunda Kulturhus. Från början hade jag tänkt att ha auktion på bilderna, men det har visat sig lite för komplicerat. Så det blir så här. Alla bilder som hänger är till salu för 500:- styck. De är monterade på ca 5 cm tjocka skivor. De kvadratiska bilderna är 55x55 cm och panoramabilderna har måtten 79x39 cm. De har varit på turné hela 2012 och vissa bilder har fått mindre skador i form av repor, blåsor, färgprickar. Jag kallar det patina.
Nu över till hur detta ska gå till. Välj ut vilken eller vilka bilder du vill köpa. Kontakta mig, gärna på telefon 070-2459300 men det gårockså bra att mejla: postoltz@hotmail.com. Helst ser jag att du kommer till Frölunda Kulturhus på eftermiddagen den 17/2 , när utställningen ska ner, och hämtar din bild. Men det går att ordna avhämtning också. Det enda som jag inte kan göra är att skicka bilderna. Det blir för dyrt.
Betalningen. Alla intäkter går oavkortat till Läkare utan Gränser. Betalningen görs direkt till deras insamling som du hittar här, och sedan lämnar jag över din bild till dig mot någon form av bekräftelse på att du gjort ditt bidrag.



Eksjö museums lilla konsthall.

Galleri Kontrast i Stockholm



Sjöbo Konsthall

Frölunda Kulturhus.

Inga kommentarer: